وحشت‌آفرینی سارقان خطرناک با شلیک پلیس مشهد پایان یافت + عکس چگونه چک دیجیتال بگیریم؟ | ۱۱ مزیت چک دیجیتال را ببینید برگزاری جشن بزرگ دختران مقاومت در مشهد فشارخون بالای کنترل‌نشده خطر سکته قلبی و مغزی را افزایش می‌دهد  ارائه خدمات رایگان سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان اکبر فرماندهی انتظامی خراسان رضوی یک مامور خاطی خود را از خدمت تعلیق کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۲۵ اردیبهشت ١۴٠٣) | هشدار طوفان تندری رعدوبرق و بارش‌های سیل‌آسا در مشهد راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص هواشناسی: بارش‌ها تا جمعه تشدید می‌شود | سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط هولناک بنر تبلیغاتی در هند | ۳ نفر کشته و ۵۲ تَن زخمی شدند + فیلم دستگیری ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی در مشهد شکایت ۱۰هزار نفر از شرکت فایزر برای تولید داروی سرطان‌زا از رنجی که می‌برند | نگاهی به خشونت‌های مغفول مانده علیه مردان تخصیص اعتبار به راه‌آهن زاهدان-مشهد به ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد دستور اژه‌ای برای پرونده «فولاد مبارکه» و «چای دبش» تخم هندوانه سرشار از خواص دوران بارداری نباید سبب نادیده گرفتن علائم هشدار بیماری‌ها در مادر شود
سرخط خبرها

زمان اجرای رتبه بندی معلمان مشخص شد | آخرین توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره قانون رتبه بندی معلمان + فیلم

  • کد خبر: ۱۱۵۳۶۱
  • ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
  • ۲
زمان اجرای رتبه بندی معلمان مشخص شد | آخرین توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره قانون رتبه بندی معلمان + فیلم
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شیوه نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از هفته آینده ابلاغ می شود، گفت: اجرای رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و سازمان برنامه و بودجه هم با توجه به قولی که داده آمادگی دارد و شاهد پرداخت برای همکاران عزیز خود خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، «یوسف نوری»، وزیر آموزش و پرورش درباره ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان در پخش خبری ساعت ۲۱ شبکه خبر توضیح داد: قانون رتبه‌بندی معلمان از سال ۹۰ برای بهبود کیفیت و معیشت فرهنگیان بوده است و همچنین در مستندات قانونی مانند سند تحول بنیادین و ماده ۶۳ قانون بودجه کشور به این طرح تاکید شده است.

او با بیان اینکه قانون رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۰ سال وقفه و انتظار با همکاری مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای نگهبان میسر شد، ادامه داد: آیین نامه رتبه‌بندی در ۲۵ ماده و جداول تنظیم و همچنین هیات ممیزه برای اجرای این قانون مشخص شده است.

وزیر آموزش و پرروش تاکید کرد: هفته آینده شیوه نامه به استان‌ها ابلاغ خواهیم کرد و هیئت‌های ممیزه هم تعیین شده‌اند و کانون‌های ارزیابی که در این آیین نامه آمده تعیین شده‌اند و انشالله ارزیابی حرفه‌ای از عزیزان به عمل خواهد آمد.

تعداد بازدید : 785

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیمردان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
0
از 31 شهریور 1400 جناب
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
1
مگر در مرحله نیاز سنجی و طراحی طرح هستیم!؟ قانون رتبه بندی تصویب شده آیین نامه هم آماده هس. باید هرچه سریع در کل کشور اجرا بشه . باید کاری کرد تا فرهنگیان با انرژی زیاد سال تحصیلی جدید رو شروع کنند. هر خانواده حداقل یه محصل داره....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->